چه درمان مفید برای درمان PKD با کراتینین 4.92 هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای درمان PKD با کراتینین 4.92 هستند

من مادر در قانون یک بیمار PKD است و سطح کراتینین او است تا 4.92 است. علائم او اشتها بسیار ضعیف، کاهش وزن، گرفتگی عضلانی احساس بسیار خسته است. و او تا به فشار خون و آنها را دارو او را برای کلیه او و او در حال حاضر توسعه دیابت. من می خواهم بدانم چه درمانهایی برای او مفید است.
با توجه به توضیحات شما، سطح کراتینین مادر شما 4.92 نشان دهنده رشد کیست او را باعث شده است که کاهش کلیه خود را عملکرد فیلتراسیون است. در حال حاضر کلیه خود را آسیب درجه در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. فشار خون بالا، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی علائم در بیماران مبتلا به این مرحله هستند. نگران نباشید، این مرحله هنوز در مرحله برگشت پذیر است.
چه درمانهایی برای بیمار PKD مفید هستند؟
در واقع، برای شرایط مادر شما، تنها یک یا دو نوع از درمان به اندازه کافی به او کمک کند. در حال حاضر مادر شما نیاز به یک درمان سیستمیک:
1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به مهار و منقبض رشد کیست و مادرش
2. دهان طب گیاهی چینی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده گلومرولی او و بهبود عملکرد کلیه است.
3. Maikangheji علاوه sanqifen به بهبود تعادل ایمنی او
در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند کنترل شود خب، پس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می توانیم کمک به کسانی که بیمارانی که از آن رنج می برند یک شانس برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در این درمان PKD و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: